Jumaat, 11 Disember 2009

Peluang Niaga :The Soya Shop rancang perkenal skim francais


The Soya Shop rancang perkenal skim francais
Oleh JOHANNA A. SOBREY
johanna.sobrey@kosmo.com.my

THE Soya Shop di Jalan Imbi di ibu negara yang menawarkan pelbagai makanan dan minuman soya.
________________________________________

KUALA LUMPUR - Dengan cogan kata Sentiasa segar, sentiasa asli, The Soya Shop Sdn. Bhd., (The Soya Shop), syarikat yang menghasilkan produk soya asli merancang meluaskan perniagaan melalui skim francais menjelang hujung tahun 2010.

Pengarahnya, Lew Kooi berkata, pihaknya berharap untuk menggandakan 10 cawangan sedia ada dan optimis program francais dapat menarik minat usahawan yang ingin menceburi bidang perniagaan makanan dan minuman.

"The Soya Shop bermula pada 2001 apabila kami menyedari bahawa kacang soya telah menjadi sebahagian daripada diet masyarakat Timur khususnya di China, Jepun dan Indonesia.

"Kami juga melihat perniagaan makanan dan minuman berasaskan kacang soya mempunyai potensi yang cerah dengan orang ramai mula menyedari akan kepentingan makanan sihat," kata beliau ketika ditemui Kosmo! di Pasarakyat yang terletak berhampiran Jalan Imbi di sini.

"Setelah lapan tahun dan bertapak kukuh, kami rasakan tiba masanya program francais diperkenalkan," kata Kooi lagi.

Selain di Pasarakyat, antara cawangan-cawangan The Soya Shop lain ialah di pusat beli-belah Ikano Power Centre, Hartamas, Summit USJ, Plaza Low Yat, One Utama dan medan selera Menara Citibank

Tiada ulasan: